میزبانی(1394)، به بررسی نشانه معناشناختی تصویرسازیهای چاپ سنگی "میرزاعلی قلی خویی" پرداخت. در این تحقیق، ابتدا مبانی نشانهمعناشناسی دیداری مورد مطالعه قرار گرفته و پس از ارایهی تاریخچهای در مورد کتابهای چاپ سنگی و فضای کار "علیقلی"به نزدیک به نگارهی او به طور جداگانه و در ارتباط مورد تحلیل و بررسی نشانهمعناشناختی قرار گرفته است. تصاویر هر کتاب نیز به طور جداگانه مورد جمعبندی قرار گرفته و در نهایت با جمعبندی همهی کتابهای مورد بررسی، تصویری کلی از تکنیکهای گفتمانی "علیقلی خویی" ارایه شده است. به بیان دیگر در این مطالعه میزبان، با گردآوری، توصیف و نشانهمعناشناسی تصاویر کتاب کتاب چاپ سنگی تصویرگری شده توسط علیقلی خویی، تصویرساز بزرگ و تاثیرگذار دورهی قاجار، توانسته به شگردهای گفتمانی "علیقلی" در تصویرسازی دست یابد که روش استفاده شده می تواند برای محقق روش مناسبی باشد.